საგარანტიო პირობები
საგარანტიო მომსახურების ვადები და პირობები:
- საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს გაყიდვის შემდგომ დაზიანებული საქონლის უფასო შეკეთებას საგარანტიო ვადის განმავლობაში.
- საგარანტიო პირობები შედის ძალაში საქონლის გაყიდვის მომენტიდან და მოქმედებს საგარანტიო ვადის ამოწურვამდე.
- პროდუქტის ჩაბარების მომენტიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის განმავლობაში საქონელზე ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში, მიმწოდებელი იღებს ვალდებულებას ნივთის გამოცვლაზე.
- საგარანტიო მომსახურების მისაღებად აუცილებელია სერვისცენტრში, ქ.თბილისი, ალ. ყაზბეგის გამზ. #25-ში, წარმოდგენილ იქნას: დაზიანებული მოწყობილობის სრული კომპლექტი (ყუთი, თანმდევი აქსესუარები, მწარმოებლის გაცემული ინსტრუქცია) კომპანიის მიერ გაცემული საგარანტიო ტალონი.
- საგარანტიო მომსახურების განსახორციელებლად აუცილებელია დაცული იქნას მწარმოებლის ინსტრუქციაში მითითებული ყველა აუცილებელი პირობა, რომელიც თან ერთვის საქონელს.
საგარანტიო მომსახურების გამონაკლისი შემთხვევები. საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება თუ საგარანტიო შემთხვევის დადგომისას:
- არ არის წარმოდგენილი საქონლის სრული კომპლექტი, (ყუთი, თანმდევი აქსესუარები, მწარმოებლის გაცემული ინსტრუქცია).
- დაზიანებულია საქონლის სერიული ნომერი და შეუძლებელია იდენტიფიკაცია.
- არ არის დაცული საქონლის გამოყენების წესები, მწარმოებლის მიერ დადგენილი ინსტრუქციით.
- დაზიანება გამოწვეულია ელ.ქსელის გაუმართავობით ან ძაბვის ცვალებადობით.
- საქონელს აღენიშნება გარე ფაქტორების ზემოქმედება.
- დაზიანება გამოწვეულია ტემპერატურით ან ტენიანობით.
- დაზიანება გამოწვეულია მექანიზმში უცხო სხეულის ან/და სითხის შეღწევით.
- დაზიანებულია ან ამძვრალია პლომბი (ლუქი), ან აღენიშნება გახსნის კვალი.
- დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ.
- დაზიანება გამოწვეულია არაკომპეტენტური პირის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგად.